06 December 2011

Miskit ei juhtu niisama.


Mõtlesin täna jälle vaadates videot mille ma Karmenile üks aasta jõuludeks tegin, et tahaksin ikka nii väga enda vana klassiga aega veeta. Nõme on samas et ma ei ole kindel kas mind võetaks seal vastu. Kardan et pole teemat millest rääkida, kardan et ei sulandu nende seltskonda. Vb ei sulandugi, sest nagu ma olen kuulnud on mingid väiksed grupid tekkinud. Üritan vähemalt jõulude ajal neid kuidagi meeles pidada. Kuigi ma ei ole koos nendega tunnen et võiksin olla üks osa nendest. Ma teadsin et hakkan kahetsema seda et läksin kümnenda lõpus sealt ära, kuid tunnen et mulle oli see parem. Vb tõesti lihtsamat teed läksin, kuid mul polnud miskit parata. Mäletan nii hästi kuidas Reelikaga tunni ajal tegime nägusid, see oli suht lame kuid meie jaoks siiski naljakas. Või kuidas Tiinale ja Elsale vahetunnis patse koguaeg tegin. Kümnes klass oli ikka unustamatu aeg. Ma nii loodan, et saan vana klassiga veel suhelda ja läbi käiia, kuid selleks on vist nüüd juba liiga hilja. Igatsen nii väga! :/

No comments:

Post a Comment